Πολιτική επιστροφών
Οι επιστροφές των προϊόντων μπορούν να πραγματοποιηθούν εντός πέντε (5) ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής τους. Η εταιρεία υποχρεούται να σας αποδώσει το συνολικό κόστος για τα επιστρεφόμενα προϊόντα, με το ίδιο μέσον που χρησιμοποιήθηκε για την πληρωμή τους. Σε περίπτωση που η πληρωμή έχει γίνει με αντικαταβολή, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Απαραίτητες Προϋποθέσεις
• Θα πρέπει να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει τη συναλλαγή (απόδειξη ή τιμολόγιο).
• Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση, με όλα τους τα καρτελάκια ή το κουτί τους.
• Η συσκευασία δεν πρέπει να είναι κατεστραμμένη.
• Προϊόντα που είναι ακατάλληλα προς επιστροφή για λόγους υγιεινής ακόμα κι αν δεν έχουν ανοιχθεί μετά την παράδοσή τους, δεν μπορούν να επιστραφούν, (πχ. παγούρια νερού, θερμός φαγητού, σετ φαγητού μπαμπού, μασητικά, σαλιάρες μωρού, καλλυντικά, στέκες, φιόγκοι μαλλιών, scrunchies μαλλιών, μάσκες προσώπου κτλ).
• Αλλαγές σε ανοιγμένες συσκευασίες ΔΕΝ θα γίνονται δεκτές.
• Αλλαγές σε προϊόντα τα οποία έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία του πελάτη (custom made order) σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θα γίνεται αποδεκτή η επιστροφή τους.
Προϊόντα σε προσφορά – καλύτερη τιμή
Προϊόντα τα οποία αγοράζονται σε προσφορά – καλύτερη τιμή, ΔΕΝ είναι δυνατόν να επιστραφούν / αλλαχτούν παρά το γεγόνός ότι βρίσκονται στην αρχική κατάσταση / συσκευασία τους.
Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι ελαττωματικό, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας ΑΜΕΣΑ ώστε να σας υποδείξουμε τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσετε (αποστολή ψηφιακής φωτογραφίας σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος κ.ά) Η αντικατάσταση του προϊόντος θα πραγματοποιηθεί εφ’ όσον πληρούνται οι προϋποθέσεις της πολιτικής επιστροφών.
Διαδικασία Επιστροφής
1. Πριν προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους τρόπους που περιγράφονται στη σελίδα της Επικοινωνίας, για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με την επιστροφή.
2. Κατεβάζετε τη φόρμα επιστροφής εδώ, τη συμπληρώνετε και μας τη στέλνετε με email στη διεύθυνση που θα βρείτε στη σελίδα της επικοινωνίας μας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
3. Συσκευάζετε το προϊόν στο κουτί που το παραλάβατε, μαζί με τη φόρμα που συμπληρώσατε.
4. Στέλνετε το δέμα στην έδρα μας, (στοιχεία της οποίας θα βρείτε στην απόδειξη της αγοράς σας), υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.
Έξοδα Επιστροφής
Σε περίπτωση λάθους στην παραγγελία σας ή ελαττωματικού προϊόντος, τα έξοδα επιστροφής τα χρεώνεται η εταιρεία μας, (και εφόσον η επιστροφή γίνει με τη μεταφορική εταιρεία που συνεργαζόμαστε).
Σε κάθε άλλη περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Η διαδικασία επιστροφής έχει μέγιστη διάρκεια 14 ημερολογιακές ημέρες και η μεταφορά των εμπορευμάτων γίνεται με την ευθύνη του πελάτη.
Ακύρωση Παραγγελίας
Αφού πραγματοποιήσετε μια παραγγελία στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είναι δυνατή η ακύρωσή της, εφόσον τα προϊόντα δεν βρίσκονται ήδη προς αποστολή.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον πελάτη, το bluebonnetkids.gr διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος ή αντικατάστασής του, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε το bluebonnetkids.gr επιστρέφει το προϊόν στον πελάτη, ο οποίος επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.
Το bluebonnetkids.gr έχει το νόμιμο δικαίωμα να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.